11.2.12

Random Top 10: "Transferi blama"

Nacionalne selekcije širom Evrope se polako zahuktavaju, već znamo 6 pesama, a jednu od njih ste imali prilike da čujete na ovom blogu. However, ovaj post će biti nešto drugačiji.
Kako često imam običaj da kada sam dokona gledam finala iz prethodnih godina (haha, da, toliko sam dokona :D ), došla sam na ideju da napravim mini top listu, s tim što ću se fokusirati na poslednjih 5 godina, barem u ovoj „ediciji“. U planu su 3 top liste, i to „Top 10 transfera blama“, „Top 10 crowd pleaser-a uprkos svemu“ i „Top 10 booty-shaking nastupa“.

Krećemo sa prvom top listom u kojoj se nalaze pesme zbog kojih me je bilo neizmerno sramota; što zbog samih izvođača, što zbog činjenice da gledam ESC. Moram da naglasim da sam sa liste isključila neke domaće predstavnike, pošto mi je bio cilj da budem objektivna, a skoro pa sve naše predstavnike i dan danas hejtam, tako da... Slobodno dopišite Milana Stankovića, čobanina i Kona na listu, mkay? Mkay, počinjemo!

#10 – BUGARSKA 2007 - Elitsa Todorova & Stoyan Yankoulov – „Water“ // mmmm... š... šta? Kakvi su to vokalni „ornamenti“ uz neki već sažvakani Safri Duo fazon? Zamišljam one seoske etno-pevačice na spidu na nekoj rejv žurezi. Ne ide.




#9 – IZRAEL 2007 – Teapacks – „Push the button“ // iako cenim rad ovog benda (trust me, imaju par super pesama), ovo je potpuno promašeno, besmisleno i veoma agresivno prema mom slušnom aparatu koji se svega i svačega naslušao.




#8 – IRSKA 2008  - Dustin the Turkey – „Irelande Douze Pointe“ // ovakvu vrstu travestije bih očekivala od neke ex-SSSR zemljice koja očajnički traži pažnju, ali ne i od zemlje čije su pesme maltene sinonim za Evroviziju. Za ime Božje, poslali su ćurana?! ŠKK?!




#7 – HRVATSKA 2006 – Severina – „Moja štikla“ // ...zato što neke stvari jednostavno ne idu. Brčići, Afrika paprika, s s s seks, sojčice, devojčice, šije, šete. Potpuni sataraš od pesme, smisla, muzike, koreografije, teksta... svega. Ovako izgleda tipična Bregovićeva povraćka.




#6 – GRČKA 2007 – Sarber – „Yassou Maria“ // bilo je zaista mučno i neprijatno slušati i gledati mlađanog pevača kako se muči sa ovom pesmom. Falširanje je bilo bolno i nezaboravno. Džaba mu naknadno vrckanje guzom, the damage has been done!




#5 – POLJSKA 2010 – Marcin Mrozinski – „Legenda“ // ovde uopšte nije bitan tunjav tekst i sama pesma koliko je sam scenski nastup bio u najmanju ruku zastrašujuć i uznemirujuć. Ni dan danas nisam skapirala šta je koreograf hteo da kaže, ali je svakako neophodna detaljna analiza onog headlock-a.




#4 – ŠPANIJA 2007 – D' Nash  -„I Love you mi vida“ // meni je Španija vazda bila izuzetno draga zemlja, i baš mi nije po volji da gledam kako se već godinama muče i zlopate sa lošim izborom pesama. Posebno tragična je bila 2007. godina kada su nastupao boy band D' Nash i izfalširao za sve pare.




#3 – ŠVAJCARSKA 2007 – DJ Bobo – „Vampires are alive“ // plašite se devedesetih? Budite bez brige, DJ Bobo, simbol eurodancea ih je sahranio te godine svojim više nego patetičnim pokušajem da na krilima naglog i ne baš najjasnijeg uspeha „vampirsih“ tema u filmu i TV obezbedi dobar plasman zemlji čokolade i satova. Rest in peace, Bobo.




#2 – VELIKA BRITANIJA 2010 – Josh Dubovie – „That sounds good to me“ // bolno, jadno, patetično, staromodno, potpuno promašeno. Mlađani Džoš je žrtvovao toliko toga (bio učesnik tadašnjeg Britain's Got Talent, ali se povukao zarad ove blamaže), da bi na kraju pevao pesmu sa stihovima kao što su: „if you bring the sunshine / I'll bring the good times / Just add your laughter / It's happy ever after / I don't know 'bout you / But that sounds good to me“. I guess you're the only one who feels that way, mate.




#1 – VELIKA BRITANIJA 2007 – Scooch – „Flying the flag“ // Ja ne mogu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...